jaggerdigmittliv

Om sexuella övergrepp, Självskadebeteende och Ångest

minnet sviker?

Kategori: Minnen

Ibland stör jag mig på att jag inte minns så mycket. Finns minnena kvar nånstans eller är dom helt borta? Är det bäst att leva i ovisshet än att minnas saker man kanske inte vill minnas. Jag är iallafall ganska säker på att han aldrig stoppade in den i mig. Men är inte 100. Han visste väl att jag var oskuld men han gned den ofta mot mitt kön. Jag minns inte heller om han stoppade in sina fingrar i mig eller inte, men jag minns att han gnuggade på den. Jag minns att han styrde min hand upp och ner för att få mig att runka av honom. Jag minns det att min hand var stilla och han drog den upp och ner. Men var det bara i början när han "lärde mig" eller gjorde jag det själv sen. Jag vet inte.jag minns inte. Jag minns hur det kändes att få hans sperma över min hand. Fick jag hans sperma någon annanstans. Jag minns inte. Vad gjorde jag efteråt, gick jag och tvätta av mig. duschade jag? gick jag och la mig och sov? satt jag mig vid datorn? det minns jag inte heller.
känner att det här kommer bli en sömnlös natt. Jag mår illa!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: