jaggerdigmittliv

Om sexuella övergrepp, Självskadebeteende och Ångest

vargen ylar i nattens skog

Kategori: Allmänt

Jag gråter, jag ligger i min säng och gråter!!!!!!
Allt är så jävla jobbigt just nu och jag erkänner det.
Jag erkänner det för mig själv och jag har erkännt det för min vän.
just nu skulle jag vilja ligga i mammas famn och få tröst (men just nu skulle jag aldrig erkänna för min familj att jag mår dåligt) det har hänt en ganska jobbig grej i min familj just nu och jag vill inte göra det värre.
de senaste dagarna har det varit så jävla pissigt.
i morse tog jag ett ryck, gick upp, pluggade som attan, gick till skolan, pluggade ännu mer. gick till den lokala pubben (som vi brukar). Vi åt, jag drack cola till maten, kände att om jag dricker alkohol så kommer det inte sluta så bra. fick en öl efter maten , denna öl ledde till mer öl såklart. 5 öl och 1 cider senare ligger jag här. har varit ute och dansat och haft askul men hade hela tiden i huvet att när jag kommer hem kommer jag inte må bra.
Ligger i sängen, har papper och rakhyveln bredvid mig. det är en trygghet, men jag skär mig inte. det för jag inte, fast jag hade rakhyveln mot benet nyss. jag gråter, jag gråter. jag lyssnar på vargsången och gråter...
jag önskar just nu att min mamma var här och smekte mig på huvudet och sa att allt kommer bli bra. jag önskar att mamma var friskt, att mamma kunde ta hand om mig just nu .. för just nu känns det som att jag inte har någon än mig själv...

Vargen ylar i nattens skog,
han vill men kan inte sova...
Hungern river hans vargabuk,
o det är kallt i hans stova...

Du varg. Du varg, kom inte hit, ungen min får du aldrig...

Vargen ylar i nattens skog,
ylar av hunger och klagan...
Men jag ska ge'n en grisasvans...
sånt passar i vargamagar

Du varg. Du varg, kom inte hit, ungen min får du aldrig...

Sov mitt barn i bädden hos mor,
låt vargen yla i natten...
Men jag ska ge'n en hönsaskank,
om ingen annan har tatt 'en...

du varg, du varg kom inte hit, ungen min får du aldrig.
ungen min får du aldrig....

Kommentarer


Kommentera inlägget här: