jaggerdigmittliv

Om sexuella övergrepp, Självskadebeteende och Ångest

ajaj

Kategori: Allmänt

Nu för tiden när jag mår dåligt brukar sömn hjälpa vädigt bra, jag vaknar på morgonen och den mesta ångesten är borta. Nu var det väldigt längesen jag mådde så här pass dåligt. Tankarna i natt var inte att leka med. Somnade jättesent, vaknade tidigt , skulle gått till skolan men jag känner att det går inte bara. jag får ta nya tag nästa vecka.
Jag kan säga att jag var väldigt nära på ett återfall i att skada mig själv i natt. Det hjälpte lite att titta på bilder på sönderskurna armar. (jag förstår att det här måste låta helt jävla sjukt) samt att jag loggade in på en chatt där män fick förnedra mig genom att kalla mig olika saker. På något sätt dämpar det ångesten lite.
Vad är det för fel på mig? detta är inte jag?   Eller?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: