jaggerdigmittliv

Om sexuella övergrepp, Självskadebeteende och Ångest

dåligt

Kategori:

 
 
Igår. Jag är full. Kl är 02.30. Får ett sms av ett gammalt ligg som jag av flera anedningar slutade träffa. 
 
"Var är du"
 
"Max"
 
"hem till mig nu? Eller till dig?"
 
"jag tänkte dra hem och sova nu"
 
"jag kanske tänkte dra hem och sova tillsammans med dig?"
 
"eller hemma hos mig..."
 

Den tiden är förbi, ville verkligen inte göra nånting med honom så svarar inte på smsen, han ringer en, två och tre gånger. Tillslut svarar jag när jag är på väg hem. Han säger att han är utanför mig (vafan, trodde han skämta). Kommer hem, då står han som sagt utanför och väntar. Varför bad jag inte honom att dra hem bara, jo för att han också är en god vän. Men han borde förstått när jag sa att jag var alldeles för trött och att jag bara ville hem och sova. Hur ska jag lösa det här nu? Jag går in, känner att jag är väldigt irriterad på honom. vad håller han på med? Han går med in, går direkt in på mitt rum och lägger sig i min säng. Jag vankar runt i lägenheten, dricker lite vatten, sätter mig i soffan, borstar tänderna. vad ska jag göra. tänker att jag borde verkligen bara lägga mig på soffan och sova.. vet att det kommer kännas förjävligt imorgon annars.. men jag känner mig själv bättre än så. jag går in till honom, sätter mig på sängkanten (kan ju iaf försöka). "du får gå och lägga dig på soffan" varpå han svarar nej kom och lägg dig här. jag låter mig dras ner i sängen. lägger mig med ryggen emot, vet vad detta kommer leda till. Vill inte se på honom, vill inte att det ska vara intimt, vill bara att han ska göra sin grej så jag kan gå och lägga mig på soffan igen. Jag börjar ta lite intiativ, det räcker för att han ska förstå. nu kan han göra sin grej. jag ligger helt stilla. jag hör hur han tar på kondomen, blundar. Han trycker in den, den är alldeles för stor så det gör fruktansvärt ont, men samtidigt tycker jag om det... skammen... när han försöker hålla om mig samtidigt tar jag bort hans armar. vill bara att han ska utnyttja mig. eller är det jag som utnyttjar honom? Efter en liten stund när jag vet att han fått vara i mig trycker jag bort honom, tar filten, går till soffan och somnar. På morgonen kallpratar han lite, jag sitter mest tyst, sen går han. ångesten börjar kännas, bröstet smärtar, rastlösheten gnager... varför?    
 
jag vet att det kommer att hända och då är det bara att driva på det.. ord som ofta har spelats upp i huvudet. Under övergreppen, vid vissa sexuella kontakter, som denna.
 
 
Vid tillfällen som dessa så vet jag att min sexualitet är skadad. Jag kan njuta av sex.. men ibland faller jag in i såna här mönster. ofta handar det om bekräftelse, ibland om att jag inte kan säga nej fast jag egentligen vill.
 
Min kompis som jag bor tillsammans med är också med hem, jag spelar ett slags spel - på morgonen skrattar vi åt situationen och jag får henne att tro att jag gick och la mig på soffan direkt. att han fick somna i min säng utan attt ha fått något. jag ljuger. 
 
 
Jag har såna konstiga känslor ibland när jag har sex.. jag kan gilla att ha hans kuk i mig men jag blir äcklad av honom, av hans händer på min kropp. jag tittar bort, blundar och tänker mig bort. jag vill inte ha sex med honom, är äcklad av honom men samtidigt vill jag att han ska vilja ha sex med mig, vill ha hans bekrätfelse att jag duger, att han faktiskt vill ha mig.... 
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Jag känner så väl igen mig, skrev precis ett inlägg om att säga ifrån och hur svårt det är att göra det.. det blir lättare att spela med och slippa riskera konfrontationen. Bekräftelsen väger över på nåt vis i situationen, även om man mår skit efteråt. Jag känner också att jag på ett sätt kan njuta av det fast ändå så gör jag inte det..

    Titta gärna in på min sida om du vill.
    Ha en bra första advent!

    2012-12-01 | 14:49:54
    Bloggadress: http://allamotovergrepp.blogg.se
  • .. säger:

    har snott lite av din text hoppas det gick bra, angav såklart vart jag hittat det :)

    2013-01-21 | 11:35:17
    Bloggadress: http://stepinto.blogg.se
  • Solus säger:

    usch vad jobbigt :/

    2013-09-11 | 14:51:26
    Bloggadress: http://solus.blogg.se/
  • Anonym säger:

    oh baby, ja förstår dig. den där blandade känslan..Jag tror man mår bäst av att göra det med nån man litar på och är trygg med, nån som man vet verkligen tycker om den man är..

    2013-09-26 | 13:59:38
  • Anonym säger:

    Jag känner precis igen mej. Hur äckligt kan va. Känslan av skam o smutsig. Men ändå får han som han vill. Mår verkligen dåligt nu. Hur kommer jag ur? [email protected]

    2016-01-18 | 02:12:48

Kommentera inlägget här: