jaggerdigmittliv

Om sexuella övergrepp, Självskadebeteende och Ångest

I hurt myself today to see if I still feel

Kategori: Allmänt


Bröstet drar ihop sig, det sticker och det spänner. av och till, till och från - hela dagen.
Jag har försökt få det att vända idag, för jag vet att det blir bättre, det blir det alltid.
Jag har sagt till mig själv att skärpa mig, jag har lyssnat på pepp/måbra musik.
Ingenting fungerar!? Vad mer kan man göra?
Denna svacka jag har just nu är inte att leka med.
Tankarna snurrar i huvudet.
Som jag sa till min vän här om dagen, så länge jag gör någonting och inte tänker så går det bra men när jag känner mig såhär är det svårt att förmå sig att göra någonting...alls....överhuvudtaget....
Den känslan jag inte känner igen nu är att jag inte ens vill kliva upp ur sängen på morgonen. så har det aldrig varit förut. Vaknade vid 10 i morse och gick inte upp förrän 14. allt känns bara meningslöst.
Jävla skit!!!!!!! När ska det vända?????

Kommentarer


Kommentera inlägget här: