jaggerdigmittliv

Om sexuella övergrepp, Självskadebeteende och Ångest

ännu en tung dag idag

Kategori: Allmänt

haft ännu en tung dag. har inte pluggat ett dugg till tentan som är på torsdag och detta ger mig ju ännu mera ångest. ska försöka ta nya tag i morgon om det går.
har ont i bröstet.
jag vet ju vad denna svacka beror på.. skulle aldrig ha läst det där stora dokumentet med domstolshandlingarna.
Hade iaf en väldigt god vän på besök ikväll. Jag berättade för honom att jag mår dåligt för tillfället så det känns iaf lite lättare nu när jag vet att ja inte är ensam. Han sa en del kloka ord också <3
Ibland önskar jag  bara att jag kunde gråta sen känns det bättre, men jag kan ju inte gråta över mig själv. Såg istället filmen Hachico ikväll och grät. den är så otroligt sorglig och det var väldigt skönt att få gråta

Kommentarer


Kommentera inlägget här: