jaggerdigmittliv

Om sexuella övergrepp, Självskadebeteende och Ångest

Ett minne

Kategori: Minnen

En sommar, minns inte vilken. Vi var på camping. Det måste varit i slutet i och med att det hände ofta (blev oftare och oftare med tiden, på slutet hände det nästan varje dag) Vi skulle "vila" mitt på dagen. Och jag skulle ligga bredvid honom, då tog han på mig. Jag försöker verkligen minnas den här resan men jag kan knappt komma ihåg något alls. Minns hur badstranden såg ut, att vi han tog på mig men minns inte exakt vad som hände. Minns att jag duschade, hade låst dörren, han knackar på och säger släpp in mig, det regnar ute. Jag släpper in honom. Han släpper sin handduk han har virat runt kroppen och ställer sig bredvid mig i duschen. Han lägger sin snopp i min hand och drar den fram och tillbaka tills han kommer, sedan går han ut.. allt jag minns från denna resa.

Den här sista meningen kändes väldigt svår för mig att skriva, jag kan inte minnas att jag någonsin beskrivit så detaljerat vad som hände. Jag gjorde det säkerligen under polisförhören men dom har jag förträngt. Det är ganska lätt att skriva om hur det kändes, om ångesten, ytligt om händelserna men går jag in på djupet och skriver detaljerat blir allting mycket svårare, vilka ord ska man använda? hur ska man formulera sig? Är det för öppet och äckligt att beskriva vad som hände. Usch, nu i skrivande stund kommer det verkligen upp bilder i mitt huvud. Jag ska slå igång en film och tänka på annat nu. Får inte bli för mycket på en gång. Är rädd att jag ska falla då.

Kommentarer

  • Carolina säger:

    Stackare...läser din blogg nu och skickar en stor kram. Lycka till trotts ditt tunga bagage.

    2010-08-09 | 18:47:00
  • e säger:

    Tack så mycket, betyder oerhört att få så fina kommentarer kram

    2010-08-09 | 23:39:56
  • Becca säger:

    Fy fasen! Stackare, lider med dig!

    2010-08-09 | 23:59:37
    Bloggadress: http://beckyz.blogg.se/

Kommentera inlägget här: