jaggerdigmittliv

Om sexuella övergrepp, Självskadebeteende och Ångest

Just a small town girl

Kategori: Minnen


Jag trivs hemma men samtidigt inte. Den dagen allt uppdagades borde vi tagit allt pick och pack och flyttat. Men här har vi bott kvar år ut och år in i samma radhus. Har börjat tänkt på det nu senaste dagarna när jag är "hemma". Jag går runt i samma hus som X gjorde. Sover i samma rum som jag satt uppe hela nätterna och skar mig själv i. Sitter i en soffa som är placerad på samma sätt som den gamlal. Vi har iallafall inte kvar samma möbler. När allting uppdagades fick vi ny soffa, nya sängkläder och nya sängar av soc. Har börjat dyka upp minnen igen nu när jag tillåter mig själv att tänka på det som varit. Fick upp en bild i huvet av mig som ligger och badar i badkaret, X som knackar på dörren, jag som går och öppnar, han som frågar om han får bada med mig, min röst som säger okej. Nästa bild står jag framför handfatet naken och han står bakom mig och drar den upp och ner mellan mina skinkor. Hur mycket jag än tänker efter kan jag inte minnas vad som hände i badkaret.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: