jaggerdigmittliv

Om sexuella övergrepp, Självskadebeteende och Ångest

tankar

Kategori: Drömmar

I natt drömde jag om honom. Vi var på en båt, jag var mig i min nutida ålder.  Han började ta på mig och jag tyckte om det men ångesten fanns där. Jag blir äcklad! Hur kan jag drömma så sjukt? Har börjat sett honom framför mig nu när jag är på besök i min hemstad över påsken. Ser honom lite här och där, men egentligen är det inte han jag ser. Bara illusioner. Har börjat tänka lite på att det skulle vara intressant att träffa honom och prata. Jag undrar vad han skulle säga? vad skulle jag säga? vad skulle jag känna? Undrar om han tänker på mig, undrar om han vill be om förlåtelse. Många frågor - inga svar. Hur lever han? Har hört ryktesvägen att han har en flickvän som har barn. Det gör ont i mig att höra. Tänk om han gör samma sak mot barnet som han gjorde mot mig. Eller han har gått vidare? Blivit "botad"? Han har tjänat sitt straff men går verkligen pedofili bort. Minns att jag hittade barnporr på hans dator en gång. Då borde jag kanske förstått att det inte var mig det var fel på... äsch, vad vet jag?

Kommentarer

  • Sara säger:

    Du går väl inte runt med de här sakerna helt ensam? Du pratar väl med någon fortfarande?

    2010-04-04 | 18:44:18
  • e säger:

    Nej, jag pratar inte med någon nu.. Har gjort det tillräckligt. Känner inget behov av det just nu

    2010-04-04 | 21:37:47
  • Anonym säger:

    min pappa gjorde samma sak med mig, och det är precis likadant nu. Jag var 7 och nu är jag 17 men det är samma hela tiden. När jag går på stan så blir jag illa tillmods varje gång jag ser någon som liknar honom eller har röttbrunt hår och skäggstubb. Det skaver i mig. Jag såg honom för ett år sen för första gången på 9 år. Jag visste inte först om det var han så jag gick förbi honom tre gånger. han kände inte igen mig. det tackar jag gud för

    2010-07-11 | 17:51:05
  • e säger:

    Anmälde du honom? Hur gick det? har du fått den hjälp du behöver? Jag tror heller inte han skulle känna igen mig idag men ja känner igen honom som det vore igår vi sågs sist varje gång jag ser han.

    2010-07-11 | 17:55:45
    Bloggadress: http://jaggerdigmittliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här: