jaggerdigmittliv

Om sexuella övergrepp, Självskadebeteende och Ångest

telefonsamtal

Kategori: Tankar

Igår kväll så kollade jag upp hans nummer och ringde. Under hela tiden signalerna gick fram snurra en mening i mitt huvud "vad håller jag på med, tänk om han svarar" Om han hade svarat hade jag planerat att bara lyssna på hans svar och sedan lagt på. Det gick fram signaler och jag kände för varje signal, snälla hoppas han inte svarar men jag fortsatte endå vänta på att han skulle svara. Ingen svarade men det kändes så otroligt konstigt att signalerna som hördes i mitt öra gick till honom och någonstans ringde hans telefon ifrån min telefon. Jag ringde självklart skyddat. Jag undrar om han förstod att det var jag. det gjorde han säkert inte men man undrar ju.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: