jaggerdigmittliv

Om sexuella övergrepp, Självskadebeteende och Ångest

update

Kategori: Allmänt

Förlåt för dålig uppdatering. I'm back on track. Några ångestfyllda veckor men jag står upp och allt flyter på. Har träffat en kille ett tag nu, eller i 2 veckor ungefär. Det är helt sjukt för vi kan verkligen prata om allt, jag har berättat om mitt liv för honom och han dömer mig inte. brukar ta lång tid innan jag öppnar mig för nya människor. Vet inte vad det här beror på. Men jag är inte kär, jag känner mig väldigt trygg med honom bara. Tror att jag har saknat/saknar den där tryggheten. Vill egentligen avsluta det hela för att inte såra honom för jag vet att det itne är nån jag vill leva med, men det känns ju så bra men samtidigt inte. Jag vill inte såra honom. Jag känner mer att han är som en väldigt god vän och en sån som tar hand om mig. Vet inte hur jag ska förklara.
Jag har berättat saker för honom som jag inte har berättat för någon och han har berättat en del om sitt liv för mig också. Förstår mig inte på mig själv ibland, vissa saker bör man hålla för sig själv men han har så bra saker att säga och ja, what to do what to do?

Kommentarer

  • J säger:

    Måste bara få fram att jag tycker det är helt sjukt vad stark du verkar vara! Jag har själv blivit utsatt för sexuella övergrepp & har gjort en del dumma grejer.. Kan hålla med om att det inte är lätt alla gånger..fy. Men du verkar vara en mkt stark tjej:) O det känns bättre när man pratar om det. Kanske inte i början men efter ett tag är det lättare o hantera. Kram

    2010-10-20 | 15:33:24
  • e säger:

    tack så mycket. jag är egentligen inte så stark som jag vill vara men jag tror att jag är på god väg. Om du vill prata så finns jag här eller om du har några frågor? Går du och pratar med någon nu? hur gammal är du?

    2010-10-20 | 16:21:53
    Bloggadress: http://jaggerdigmittliv.blogg.se/
  • J säger:

    Jag pratar med en kurator just nu o hon är verkligen jättebra. Jag kör KBT. Det är skönt att få ur sig allt o man kommer ihåg mkt mer än vad man tror. Jag är 21 men var 20 när det hände. Jag känner igen mkt av det du skriver, jag skrev ett brev till honom där jag beskrev hur besviken jag var och hur ledsen jag blev på honom. Har du nån mailadress om jag har lite frågor?

    2010-10-22 | 13:57:25
  • E säger:

    jag skulle också vilja skriva ett brev men vet inte om jag vågar. Självklart: [email protected] kan du maila mig på om du har några frågor. jag ska försöka svara så gott och ärligt jag kan. sköt om dig

    2010-10-22 | 23:34:19
    Bloggadress: http://jaggerdigmittliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här: