jaggerdigmittliv

Om sexuella övergrepp, Självskadebeteende och Ångest

Börja skriva igen

Kategori: Allmänt

Funderar på att börja skriva igen. Är snart ett år sedan jag skrev här. Går som tidigare nämnts i en självhjälpsgrupp. Det fungerar väldigt bra och det är skönt att ha några man verkligen kan prata med. Har fått förfrågan om att medverka med text i en bok som ska handla om bland annat bemötande av sexuella övergrepp. Håller på och läser igenom gamla inlägg i bloggen för att skriva ut lite texter dom kan få läsa. Men det kräver en del tillit, ska jag öppna mig så mycket? det jag har skrivit om är ju väldigt intimt och privat men däremot är det personer som är insatta i ämnet och som jag känner att jag kan lita på.
Har läst några sidor nu och det sjuka är att vissa saker jag har skrivit känns det inte som att det är jag som skrivit. Vissa saker jag läst hade jag helt glömt bort att de ens existerat.
Så? har jag fortfarande några läsare? Vad vill ni att jag skriver om. Öppen för förslag.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: