jaggerdigmittliv

Om sexuella övergrepp, Självskadebeteende och Ångest

Feels like everything falling apart

Kategori: Allmänt

Skulle verkligen behöva någon som sa till mig att jag klarar det här just nu. Haft ständig ångest sen i söndags och igår var det värre än på länge. Panikångest och svimmingsattacker. Känns som att jag bara vill strunta i skolan och allt men jag vet att jag måste kämpa vidare för det går över. Idag ska jag träffa gruppen igen, ventilera lite. Kan behövas.
Och just nu känner jag att jag inte kan hantera sex. Vad håller jag på med? Man ska ha sex för att man vill inte för att man känner sig tvungen, att man måste. Känner inte igen mig själv just nu.

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Du klarar av det.

    2010-10-06 | 21:22:21
    Bloggadress: http://deathisnotalwaysquiet.blogspot.com/
  • Ahmed Wehbe säger:

    Peace!



    Att du har sex när du känner dig tvungen påminner dig om allt du gått igenom. Du ska försöka låta bli (det kan lätt bli ett beroende), sen kommer du kunna hantera det bättre och kommer ha förmågan att själv styra när du har sex, och då har du det för att njuta med någon du älskar och älskar dig.



    Förstår att det känns väldigt instängt ibland, men det är just då man ska hålla ut, det är då det räknas och kommer göra skillnad.

    2010-10-10 | 15:03:48
  • Ahmed Wehbe säger:

    Peace!



    Jag citerade detta inlägg på min blogg, hoppas det är okej med dig. Jag tar bort den om du vill det.



    adda mig på facebook om du vill, jag har skrivit massa saker som du kanske finner intressant.



    http://www.facebook.com/ahmedwehbe



    (min bild är bara en smiley -.- )

    2010-10-15 | 15:19:11

Kommentera inlägget här: