jaggerdigmittliv

Om sexuella övergrepp, Självskadebeteende och Ångest

Tjäna pengar

Kategori: Allmänt

Jag satt ofta på aftonbladet chat när jag mådde dåligt. Där var det nästan bara gamla kåta äckelgubbar. En gång bestämde ja träff med en kille som kanske var 30 år. Han skulle komma till ** så skulle ja suga av honom för 3000 kronor. Minns att vi möttes på en parkering så skulle jag gå in på en allmän toalett så skulle han komma in efter mig. Jag gick in och han kom in efter. Då ångrade jag mig, vad hade ja försatt mig i för situation? Ja sa att jag hade ångrat mig då kysste han mig så sa han att jag kunde få se den först innan ja bestämde mig, innan jag hunnit svarat tog han fram den. jag sa att jag fortfarande inte ville och gick därifrån.
Jag är glad att det gick så bra som det faktiskt gjorde, det där kunde ha gått riktigt illa. Han kunde ha våldtagit mig, ja vad som helst. Jag brukar tänka på frågan varför? Varför gjorde jag sådär? Jag har inget svar på det. Handlade det om pengarna? Handlade det om att jag ville sätta mig i en liknande situation igen och känna mig kontrollerad? Det var en annan jag som levde mitt liv förr. Det känns som jag inte började leva igen förrän vid 18 års ålder. Vad var det som hände då? Det ska jag berätta någong annan gång.

Kommentarer

  • TripleSex säger:

    Hej du, bloggerska!

    Jag ville bara titta in, och säga att jag tycker att du är modig. Det är inte lätt att dela med sig av sådana erfarenheter som du gör och att du gör det ska du ha applåder för - det kanske kan hjälpa någon i samma situation.



    Jag kan känna igen mig i den ångest som du beskriver, även om jag inte varit med om det som du skriver om. Jag var "bara" gravt deprimerad, och blev inlagd ett tag för mitt svåra självskadebeteende. Det är en tid som känns så otroligt långt bort för mig idag, trots att det i praktiken faktiskt bara har gått fyra år. Det är stort vad man kan klara som människa, egentligen. Men det ska väl vi vara glada över.

    2010-07-12 | 22:44:58
    Bloggadress: http://triplesex.blogg.se/
  • Lollo säger:

    Hej!

    Har läst alla dina inlägg och är berörd till 1000. Vet egentligen inte vad jag ska skriva men, jag tycker att du är en väldigt stark person som orkar skriva vad det är du har varit med om. Jag hoppas att folk i denna värld kan öppna sina ögon och se att det faktiskt händer hemska saker här.

    Jag själv kan ha svårt att förstå att det faktiskt händer även om jag läser det överallt. Det som känns jobbigt är att det kanske finns någon i min närhet som är/ har varit i din situation utan att jag vet om det. Känner mig så egoistisk. Jag som själv kan tycka att mitt liv är svårt fast det inte ens är i närheten av vad du och andra har varit med om.



    Jag hoppas att du mår bättre idag och kan får uppfylla dina önskningar och drömmar i livet!



    Lollo

    2010-07-12 | 22:45:37
    Bloggadress: http://avantilouice.blogg.se/

Kommentera inlägget här: