jaggerdigmittliv

Om sexuella övergrepp, Självskadebeteende och Ångest

7 veckor

Kategori: Minnen

Jag och min storasyster pratade om tiden när jag mådde dåligt här om dagen. Jag bodde hos henne och hennes pojkvän i 7 veckor under den tiden när ingen orkade ta hand om mig. Helt sjukt att jag knappt minns nåt från det. Kommer ihåg vissa grejer, typ att jag rymde därifrån en gång och att dom hade möss. hon berätta att hennes pojkvän fick hålla fast dörren när jag ville därifrån och stå och hålla i den medans jag bankade och försökte ta mig ut. Minns absolut ingenting av detta.

Har inte haft så mycket tid att skriva på sistone. Jobbat för fullt men imorrn jobbar jag sista dagen sen blir det lite ledigt.

Ta hand om er alla där ute och tack för alla fina kommentarer jag får.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: